H.D comment avatar

H.D

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا / بی وفا حالا که من افتادم از پا چرا

قطعه امیر محسنی

قطعه امیر محسنی

نوازندگی امیر محسنی جوان آبادانی در قسمت نوزدهم برنامه عصر جدید با ساز اختراعی خودش با لوله پولیکا 13 فروردین

 

دسته بندی :
بهترین ها موزیک
برچسب ها :
عصر جدید

دیدگاه ها [ ۷ ]

سلام قیمت تون مناسبه واقعا . خدا خیرتون بده..... میشه یه نمونه کار نشونم بدید ببینم؟؟ و اینکه میشه بگید قالب فروشگاهی چجوری می تونید بسازید؟؟
علیک سلام

متشکرم "من این کار را میکنم که به شما ضرری وارد نشه و مشتری سود کند (: "

برای نمونه کار میشه به سایت های زیر مراجعه کنید ولی این قالب ها بدون استفاده از جاوا اسکریپت ساخته شده اند:

سایت نوجوان خامنه ای:ویژه

و همین سایت:

اما دارم روی یک قالبی کار میکنم جدیده ولی بزودی ارائه اش میکنم.


{و اینکه میشه بگید قالب فروشگاهی چجوری می تونید بسازید؟؟}
چی بگم ، آخه نزدیک 4 ساله دارم توی بلاگ کار میکنم و واقعا راضی ام. مسلما بعد از این همه وقت تلاش تجربه کافی رو دارم و تواناییم در حدی هست که بتونم بسازم.
تازه اگر میشه عضو کانال بله ما شوید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای اطلاع از آخرین اخبار قالب های ما،به کانال بله ما بپیوندید.
لینک کانال: https://ble.im/HD_Store
خواهش میکنم.

کدوم قسمت های قالب سایتم ایراد داره؟

و اینکه کدوم قسمتاشو بلدید اصلاح کنید؟

( من قالب فروشگاهی میخاستم اما هزینه اش سنگین بود نخریدم )
اکثر جا ها با هم مغایرت دارند.
رنگ ها با هم ناسازگارند.

اگر خواستید میتوانم قالب قروشگاه خوب براتان بسازم و با قیمت خیلی ارزون که حداقل 5،000 و حداکثز 10،000 تومان قیمت دارند و شما می توانید در این محدوده قالبتان را تهیه کنید.

اگر مایل بودید،به بنده اطلاع دهید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای اطلاع از آخرین اخبار قالب های ما،به کانال بله ما بپیوندید.
لینک کانال: https://ble.im/HD_Store
لینک تون کردم. متن تون زیاد بود اجبارا کوتاهش کردم تا جا بشه.. اون دو حرف HD هم قابل قرار گیری نبود . فارسی شو نوشتم
مشکلی نیست.
متشکرم

قالب وبلاگ شما خیلی جای اصلاح داره اگر خواستید بگید یک قالب براتان بسازم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای اطلاع از آخرین اخبار قالب های ما،به کانال بله ما بپیوندید.
لینک کانال: https://ble.im/HD_Store
با افتخار دنبال تون کردم.




اینم متن جهت لینک کردن من :

سیتی لرن ، یادگیری به وسعت شهر

شمام بگید با چه اسمی لینک تون کنم
متشکرم

متن:
H.D | با قالب های H.D مطالب سحر آمیز بیا‌آفرینید...
لینک:
http://ytre.ir/AD-citylearns

برای اطلاع از آخرین اخبار قالب های ما،به کانال بله ما بپیوندید.
لینک کانال: https://ble.im/HD_Store
تبادل بنر هم می کنم اگه خاستید. بنرتونو میزارم سایتم اگه اوکی بدید
ابنو دیگه ببخشید
چون باکس تبلیغات باید بزارم،اگر گداشتم به شما اطلاع میدهم.

برای اطلاع از آخرین اخبار قالب های ما،به کانال بله ما بپیوندید.
لینک کانال: https://ble.im/HD_Store
سلام. خدا قوت. میخاستم بپرسم میشه همدیگه رو دنبال کنیم؟ شما دنبال کنید منم در جواب دنبال تون میکنم . اگه تبادل لینک هم کنید من تمایل دارم... لطفا اطلاع بدید که موافقید یا نه مرسی( راستی سایت تونم خیلی خوبه. موفق باشید )
علیک سلام
باشه؛دنبال میشوید.
فقط واسه تبادل لینک یک متن برای من ارسال کنید.
در کل موافقم.
متشکرم

برای اطلاع از آخرین اخبار قالب های ما،به کانال بله ما بپیوندید.
لینک کانال: https://ble.im/HD_Store

عالی بود
خواهشمندم

امیدوارم لذت کافی رو برده باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">